Huipun brittikomedian (vaikka kuvaustekniikka on selittämätön ja kovasti heiluva käsivara, vaikkei ole olevinaan dokumentti, ehkä vaan office-meininki myy. menee silti vähän huti) jälkeen ylellä pyöri Radio Suomen mainosspotti, joka oli arkistopätkä Julma-Juhasta voittamassa juoksukilpailua. Miksi hitossa?
Kuka sen sinne on tunkenut? Miksi ylen pitää mainostaa keskustan julkkisehdokasta luparahoituksella? Mitenkä nämä kähminnät oikein toimii?
Kolmosellako pyöri se laihdutusohjelma, jonka Kokoomuksen Hanna Partanen luokattomasti juonti. Sekin haiskahti aika pahasti aikaiselta eduskuntavaalikampanjan pohjustamiselta. Kansanedustajaehdokkaat tuntuvat miehittävän tehokkaasti kaikkia televisio-ohjelmia joihin millään tekosyyllä voi vieraita ottaa. Subtv:n laulun tekemisestä kertovassa zarkus poussa-ohjelmassa tulemme spottien perusteella näkemään ehdokas Uusipaavalniemen ja ehdokas Hanna Partasen (taas).
Kyllä tuo ylen Julma-Juha-mainos enemmän ärsytti, varsinkin kun YLE samoissa spottipaikoissa mainostaa mainoksettomuutensa ohella riippumattomuuttaan. Ei kauheasti huvittaisi kyllä eurovision laulukilpailuja rahoittaa. Millonkahan se Jaana Pelkonen lähtee politiikkaan, se on ihan sen oloinen emäntä.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti